Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Sofi - 31 mars 2010 19:59

Då var det en dag närmre ledighet, och hur mycket längtar man inte?!

Denna onsdag var lika världelös som vanligt. Men snäll som Maja var så skjutsa hon mig ut till Domsjö, och smart som jag var så hade jag med mig datorn. Så jag har suttit och skrivit svenska uppgiften, så imorogn blir det bara till och fin justera. Hur skönt är inte det? Det blir bara mindre och mindre på min lista att göra. Så ikväll ska jag även skriva förberedelsen på redovisningen för projektarbetet som ska vara tisdagen efter lovet.

Huga, jag är rakt ute i tid nu. Man få fasen skryta lite då och vara lite ego. Det är aldrig fel och känna sig duktig ibland. Det behöver vi alla här i livet :)

Nej nu sitter jag helt ensammen, det är jättetyst i huset.
Monika, svenka, madde och mathilda åkte till deras stuga idag, och det tycker jag är jättetråkigt. Men som tur var, så har vi hunnit och kramas en stund i dag mathilda och jag, och det tycker vi mycket om! usch så jag har saknat henne. och det är alltid trevligt och se när dom saknat en med!
Så nästa gång jag ser dom, det är på måndag.. och tro mig, jag längtar redan nu!

Nu ska jag fortsätta och bara vara, jag tänker på dig ska du veta!

Tack för mig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards