Alla inlägg den 1 april 2010

Av Sofi - 1 april 2010 19:30

Igår vart det inte alls mycket pluggande. Men efter att man försökt plugga ett tag så gick man och la sig i stället, kom precis på att det var CSI så det var betydligt bättre än att ligga och plugga.
Men när Thomas kom hem och la sig så bestämde jag mig det kanske var dax att göra sig nattklart så man tog sig en dusch sen kröp man ner i sängen. När vi legat och prata en stund så kom jag på varför jag skulle plugga.
Jo jag skulle ha prov idag, ojoj! Det kändes inte alls bra, trodde verkligen jag skulle köra på det provet i religon.

Men efter man att man tagit en mysig sovmorgon så skjutsade Thomas mig in till skolan, det var skönt att slippa åka bussen.
Så satt vi ett tag, gick och åt lite lunch.. sen gick jag och Linda ner på stan för jag hade fått Thomas presentkort på J&J så jag köpte två par nya jeans, sen blev det även sex nya tröjor. Nu hoppas vi bara det duger åt karln :)

Så nu ikväll satt jag vid datorn och skrev slutet på svenskan och skickade in den, hörde jag någon som sa "hej" tittade jag upp då hade vi fått finfrämmande. Guses så roligt det var, evigheter sen sist!!

Nu få vi se vad som händer ikväll. Blir man hemma och får sällskap?

Eller blir man ensam? Eller åker man bort? Oj, det blev mycket funderingar!


Tack för mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards