Alla inlägg den 10 april 2010

Av Sofi - 10 april 2010 20:10

Jag säger bara vilken dag!

Har varit igång sen klockan 06.20 fast egentligen började allt 03.03 när jag vaknade och trodde det var morgon, och det gjorde inte det bättre att jag  visste jag skulle upp på en lördag och göra högskolprov. Men jag lyckades somna om, men vaknade med världens värk i huvud,axlar och rygg. Så det blev bara att trycka i sig alvedon och se glad ut.


Jag gav högskolprovet en chans och jag vet att de inte alls gick bra för min del. Men, jag har iallafall prövat och man är en erfarenhet rikare. Det tackar man inte nej till!
Kommer inte få 0,0 om jag har tur. Nöjer mig med det jag får, är nog stolt jag tog mig i kragen!


Nu få vi se vad som händer till hösten, vad gör jag? plugga? försöker jobba tills våren och söker då? Eller vad ska egentligen hända i mitt liv?

Har noll koll just nu, och jag vet inte vad jag vill. Hur tusan lägger jag upp det här?! Det är bara ta sig en funderare, har minst 7 veckors sommarjobb, kanske 8a om kusin åker utomlands, hoppas kan man ju alltid!


Men just nu, så är jag helt död. Men vi har massa besök ikväll, Anders, Rossi, Lisa, Lotta, Amanda, Kebbe och Elin är på besök! Har myst en hel del med amanda och hon är så himla gullig, underbara flicka. Jag är förälskad! :)


Soffläge nu och slö titta på tv.


Tack för mig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards