Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Sofi - 3 maj 2010 10:54

Då var det en ny vecka igen!

Sen i December så har veckorna börjat rulla iväg, men självklart gör det att det underlättar med alla lov som är denna årstid med, alla ledig dagar hit och dit.

Men nu börjar det närma sig med stormsteg, studenten!


Jag är fortfarande lika kluven, jag vet inte fortfarande inte om jag vill plugga direkt till hösten. Men jag tror iallafall jag börjar bli rätt säker på vad man skulle vilja plugga. Men då är ju den stora frågan, kommer man in? Om man kommer in, då kanske man måste ta chansen och plugga. För vem vet när man kommer in nästa gång.


Ja de tåls ju att fundera på. Tur man har några veckor att bestämma sig, får sommarjobba först. Hur det nu kommer gå, usch usch allt verkar så struligt på jobbet. Men det hör väl till, lite grann iallafall.


Nej nu ska jag ta och börja med pluggandet igen,

kanske man slipper tänka så mycket på allt annat.


Tack för mig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards