Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Sofi - 18 maj 2010 10:59

Då var det tisdag igen, och snart helg!



Vilken helg det har varit, har fått skrattat gott och umgåtts med trevligt folk! Sommaren 2010 kommer bli helt klart bästa på länge, fyfan vad jag längtar!!


Studenten närma sig, man har sommarjobb och underbara människor runt omkring en, familj,släkt och vänner. Hur kan det bli bättre?


Just nu njuter jag bara av livet, kan man egentligen göra något annat? Så fruktansvärt skönt och inte vad som väntar på en i framtiden. Utan man har något och se framimot. Spännande!

Nu är det bara och kämpa den sista biten innan gymnasiet äntligen är över efter 4 år. Men de senaste 3 åren har varit bästa hittills inom min skoltid, underbara lärare, roliga ämnen och hel skön klass efter vi fått riktigt bra sammanhållning. I ettan och tvåan såg det tungt ut, men det har lättat upp nå otroligt!


Det är bara Engelskan och matten man oroar sig för, jag måste fixa det!

Annars går mina planer i stöp, men inte lönt och oroa sig än. Ska fixa det hära!!


Nu ska man plugga så man kan göra Religions och matte prov på torsdag. Lämna in sista avgörande i självkänslan på fredag. Historia läxprov på måndag och engelska redovisning på tisdag!
full fart in i det sista.

Tack för mig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards